Touareg doplňky 4x4

"Touareg" - symbol svobody a nezávislosti. Stejně jako Berberští kočovníci, kteří křižují Saharskou poušt, od nichž převzal své jméno, dokáže se lehce a obratně proplétat "džunglí" velkoměsta, rychle uhánět po cestách a nakonec s lehkostí zvládat náročný terén. Pojeďte s námi objevovat dobrodružství mimo asfalt - i tam jsou tyto vozy doma.

ARCHIV EXPEDIC

Expedice Transsylvania 2007 / Touaregem za Drákulou I.

(18.8. - 25.8.2007)

Info z expedice
24.8. 9.00 hod. - Právě balíme tábor a vyrážíme na Transkarpatskou magistrálu přes Fagaraš. A začneme držet směr do Čech. Posádky i stroje jsou OK, byla to offroadová pohoda. Už teď se všichni těší na akci "S Touaregem za Touaregy", tedy v dubnu do Maroka. Těště se na foto, které uveřejníme na webu, bylo to opravdu akční. Za celou partu posílám pozdravy! Zdar Náčelník
23.8. 15.00 hod. - Právě vegetíme u řeky pod hradem nejslavnějšího upíra. Je 37°C, tak výstup na zříceninu začne až v podvečerních hodinách. Zdar Náča
23.8. Včera nebyl signál, vyjeli jsme opět na hřebeny do výšky přes 2000 m. Počasí nám přálo, tak jsme si užívali výhledy. Kamenité cesty daly zabrat i našim pneumatikám. Třetí defekt už kontem opravit nešel a další kolo s diskem už nebylo, tak přišly ke slovu montpáky a museli jsme obout rezervní plast. Přenocovali jsme v údolí, kde jsme se rozloučili s terénem. Dnes se přesunujeme po asfaltu na Fagaraš k hradu hraběte Drákuly. Všichni jsou OK... Náča
21.8. 19.00 hod. - Dopoledne jsme strávili na hřebenech. Odpoledne jsme sjížděli po starých těžebních cestách do údolí. Bylo to akční a kdyby nebyla parta tak pohodová, tak bych je sem ani nevzal. Přejíždění kamenů, boční náklony, erozní trhliny, prostě offroadová pohoda. Zdar Náča
21.8. 11.00 hod. - Právě jsme na vrcholcích hřebenu ve výšce 2172 m ! Je to paráda, panoramatické výhledy, na které se nezapomíná ! Včera jsme si dali starou hřebenovou cestu a všichni jí zvládli na jedničku. Už máme za sebou i boční průrazy pneu. Večer jsme sjeli do údolí a na břehu říčky poseděli u táboráku. Takže opět pohoda. Počasí nám zatím přeje. Stroje i posádky jsou v pořádku. Zdar Náčelník
21.8. 9.00 hod. - Nemáme žádný nebo špatný signál. Všichni jsou OK a pokračujeme po hřebenech. Podrobnosti později. Zdar Náča
20.8. 8.00 hod. - Včerejší den nám dal pěkně zabrat, k roztrhané cestě se přidal déšť, který vydržel až do noci. Došlo i na kurty a tahalo se o stošest. Nakonec jsme zatábořili na louce asi v 1000 m. Auta k sobě a natáhli jsme plachtu, od vaření se pomalu přehoupla zábava v podplachetní párty. Teď je azuro. Náča
19.8. 14.30 hod. - Tak nástup na hřeben je víc než akční, za 2,5 hodiny jsme ujeli cca 4 km. Cesta, která byla v červnu v pohodě je roztrhaná od vody. Tak všichni do rukavic, rýče a kameny do ruky a děláme cestáře. Zdar Náča
19.8. 8.00 hod. - Včera jsme ve 21 hod. dorazili do podhůří za Hunedorii. Zatábořili sjme na louce pod švestkovým sadem. Večer byla pohoda a společné posezení. Všechny posádky jsou v pořádku. V 9 hod. vyrážíme směr Petrosani a do hor. Zdar Náča
18.8. 16.15 hod. - Tak jsme na rumunské hranici, takhle rychle jsme to ještě s žádnou výpravou nezvládli. No, hold nová doba! :) I přejezd hranic unie v 11 autech za 5 min. je pohoda. Náča
18.8. 10.00 hod. - Právě vyrážíme z Brna v počtu 11 Touaregů za Drákulou do Transylvánských Alp na jih Rumunska. Je to první klubová výprava TouaregClubu, tak nám držte palce. Zdar Náčelník

Zpět na archiv

TISK STRÁNKY
NAHORU

© 2016 Touareg Club. Všechna práva vyhrazena.   |   Ochrana osobních údajů  (pořádání akcí)
Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování, distribuce nebo tisk materiálů zveřejněných na tomto serveru.

Google Translate to EN Google Translate to DE Google Translate to FR Google Translate to IT Google Translate to ES

Off Road Guide Off Road EXPEDITIONS

Telefon
Dotaz
Prosím opiště kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.