Touareg doplňky 4x4

"Touareg" - symbol svobody a nezávislosti. Stejně jako Berberští kočovníci, kteří křižují Saharskou poušt, od nichž převzal své jméno, dokáže se lehce a obratně proplétat "džunglí" velkoměsta, rychle uhánět po cestách a nakonec s lehkostí zvládat náročný terén. Pojeďte s námi objevovat dobrodružství mimo asfalt - i tam jsou tyto vozy doma.

ARCHIV EXPEDIC

Expedice Alpy 2010 / Staré alpské vojenské cesty

(14. - 20.8.2010)

Info z expedice
20.8. 09:00hod. Včerejší den jsme strávili relaxem v Monte Carlu. Dopoledne jsme byli na pláži a odpoledne si prohlídli město samotné. Neodpustili jsme si projížďku po monackém okruhu F1 a samozřejmě ani společnou fotku před Casinem. Večer jsme ještě podnikli prohlídku středověkého města Gorbi.
A dnes již všichni míříme domů. Bylo to fajn, tak zase někdy příště...
18.8. 18:00hod. Dnešní dopoledne jsme strávili stokilometrovým přesunem z Francie do Itálie, kde jsme najeli na starou vojenskou Ligurskou cestu, která je dlouhá 60 km. Panorama byla úžasná. A úžasná byla i cesta. Místy tak úzká, že z jedné strany byla od nás skála jen 5 cm a z druhé strany jen 10 cm místa a pak nekonečný sráz. Ale všichni to zvládli na jedničku.
Protože jsme celou trasu zvládli projet o den dříve než jsme předpokládali, přejíždíme do Monte Carla, ohřát si promrzlé kosti z té zimy.
17.8. 18:30hod. Tak noc v Autagne jsme „přežili“ a dnes dopoledne jsme dali pěknou cestu s brodem k jezeru Lago Negra, ležícím ve výšce 2 021 m.n. Potom následoval oběd v penzionku ve 2 000 m.n.m. a sjezd do údolí. Poté jsme se vydali do Francie, kde jsme se traverzem po prachovce dostali k tunelu La Parpaillon, který leží ve výšce 2 651 m.n.m. Při sjezdu do údolí jsem o kámen udělal z boku pravé zadní kolo. Teď táboříme ve 1 468 m.n.m. a je tu příjemných 18°C. Zdraví Náča.
16.8. 17:00hod. Táboříme v opuštěné vesničce „duchů“ Autagne, založené roku 1647. Jsme ve výšce 1 648 m.n.m. Je příjemných 13°C a my v závětří zříceniny připravujeme večeři. Před pár hodinami bylo hůř. Teploměr ukazoval pouhé 2°C.
15.8. 18:00hod. Odpoledne jsme dali nádhernou hřebenovku po Assiettu, ale trošku se zhoršilo počasí. Teplota spadla z 12°C na brutálních 4°C. Do toho začalo sněžit, což nás donutilo sestoupit z 2 500 m.n.m. do údolí, kde bylo příjemných 16°C. Spíme v kempu nedaleko městečka Oulx. Ráno tedy vzhůru na hřebeny.
15.8. 12:00hod. Právě obědváme u vojenské pevnosti v nadmořské výšce 2 547 m.n.m. Ráno nás ze střešních stanů vytáhlo sluníčko. Je azurové nebe a čerstvě nasněžený sníh zdobí štíty okolních hor.
14.8. 22:00hod. Právě jsme dojeli v počtu deseti Touaregů a 27 osůbek do italských – ligurských Alp. Neútulný caravan camp u města Como jsme záhy vyměnili za tábořiště v horách. Najeli jsme z Prahy 1 028 km, z toho 2/3 v dešti, který přecházel kolikrát v průtrž mračen. Po dojezdu jsme vztyčili plachtu a začala seznamovací podplachetní párty.

Zpět na archiv

TISK STRÁNKY
NAHORU

© 2016 Touareg Club. Všechna práva vyhrazena.   |   Ochrana osobních údajů  (pořádání akcí)
Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování, distribuce nebo tisk materiálů zveřejněných na tomto serveru.

Google Translate to EN Google Translate to DE Google Translate to FR Google Translate to IT Google Translate to ES

Off Road Guide Off Road EXPEDITIONS

Telefon
Dotaz
Prosím opiště kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.