Touareg doplňky 4x4

"Touareg" - symbol svobody a nezávislosti. Stejně jako Berberští kočovníci, kteří křižují Saharskou poušt, od nichž převzal své jméno, dokáže se lehce a obratně proplétat "džunglí" velkoměsta, rychle uhánět po cestách a nakonec s lehkostí zvládat náročný terén. Pojeďte s námi objevovat dobrodružství mimo asfalt - i tam jsou tyto vozy doma.

ARCHIV EXPEDIC

Expedice Transsylvania II 2011

(15.7. - 22.7.2011)

Info z expedice
22.7. 19:00hod. Všichni jsme v pořádku dorazili. Sice poslední dny byly díky vytrvalým dešťům hodně, hodně akční, ale zase jsme si užili pořádného off-roadu. Tak zase někdy příště...Vlastně už opět tuto neděli, 24.7., kdy odjíždíme do Ligurských Alp...
21.7. 18:00hod. Celou noc šíleně pršelo a tak jsme byli rádi, že spíme v chatě. Ráno jsme se probudili opět do deště a k tomu ještě s mlhou. Vyrazili jsme dolů do údolí, kde jsme ještě „dali“ agro-turistické „safari“ na pláni rozervané od eroze. Kolem nás se bezstarostně pásli vodní buvoli. Odpoledne jsme v Beius připřáhli vlek a vydali se k Oradee, kde zatáboříme před zítřejším návratem.
20.7. 19:00hod. Počasí se vůbec nechce umoudřit. Přišly další kroupy a z nebe jako kdyby někdo vyléval kýble s vodou. Tak jsme nedojeli ani k meteorologické stanici na Vladease, kam jsme měli původně zamířeno, ale jeli jsme hned dolů do údolí k přehradě Dragan, kde jsme se schovali v lese. Pak jsme se dali opět na ústup a zakempovali jsme v chatě mého známého Spika.
20.7. 15:40hod. Ráno jsme v 8:30hod vyrazili na hřeben, směr Vladeasa. Kolem jedné hodiny odpoledne nás chytla silná bouřka, průtrž mračen a kroupy. Blesk uhodil do stromu 30 metrů od nás a tak jsme koukali, jak projíždí kmenem a strom začíná v zápětí hořet. Když se vše uklidnilo, čekala nás kamenná stezka a na jejím konci jsme dali oběd. Teď míříme k táboru, kde jsme kempovali s TouaregClubem v červnu. Chytla nás další průtrž mračen a opět kroupy. Snad se to umoudří. Všichni jsme v pořádku.
18.7. 10:00hod. Stále je velmi špatný, až žádný signál. Včera jsme přijeli na hlavní hřeben směr Vladeasa a pro zpestření jsme odbočili na Padis, abychom v místní hospůdce ochutnali Cujku. Potom jsme zatábořili, udělali táborák a večer se skutečně povedl. Dnes jsme se vraceli na hlavní hřeben. Bohužel těsně před samotným vrcholem se porouchala převodovka na organizačním Touaregu. Tak jsme s autem na kurtě sjeli dolů do údolí. Už za námi jede náhradní auto a tak zítra, 19. 7. budeme moci pokračovat dál. Počasí nám zatím stále přeje. Je stále azuro, přes den v horách příjemných 22°C, v údolí 29°C.
17.7. 10:00hod. Včerejší den nebyl signál, tak se hlásíme až dnes. Z Remeti jsme vyjeli rovnou na hřebeny. Po obědě jsme to dali od „Shreckovi díry“ přímo horní lesní cestou. Tou, co červnová parta nechtěla jet dolů:o). Jeli jsme 400 metrů 2,5 hodiny. Prostě off-road. Poté jsme zakotvili v táboře, 1 430 m.n.m. a poseděli u táboráku a rozebírali dojmy z nádherného off-roadu. N.
16.7. 9:00hod. Včera v 19.30 hod jsme dorazili v počtu 5 Touaregů do prvního tábora v pohoří Vladeasa. Poseděli jsme u prvního táboráku a kolem 11hodiny večer dorazila šestá posádka, která měla problém s výměnou pneumatik. Dnes polojasno, teplota je krásných 22°C a my vyrážíme na hřebeny. Ahoj všem.

Zpět na archiv

TISK STRÁNKY
NAHORU

© 2016 Touareg Club. Všechna práva vyhrazena.   |   Ochrana osobních údajů  (pořádání akcí)
Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování, distribuce nebo tisk materiálů zveřejněných na tomto serveru.

Google Translate to EN Google Translate to DE Google Translate to FR Google Translate to IT Google Translate to ES

Off Road Guide Off Road EXPEDITIONS

Telefon
Dotaz
Prosím opiště kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.