Touareg doplňky 4x4

"Touareg" - symbol svobody a nezávislosti. Stejně jako Berberští kočovníci, kteří křižují Saharskou poušt, od nichž převzal své jméno, dokáže se lehce a obratně proplétat "džunglí" velkoměsta, rychle uhánět po cestách a nakonec s lehkostí zvládat náročný terén. Pojeďte s námi objevovat dobrodružství mimo asfalt - i tam jsou tyto vozy doma.

ARCHIV EXPEDIC

Expedice Transylvánie 2013

(24.5. - 1.6.2013)

Datum Zpráva
31.5. 9:00 hod. - Dnes jsme si trošku přispali, včera jsme Čujkou zapili úspěšný lov. Popravdě jsem si musel převléknout pampersky - byl to zážitek. Neposlušný medvěd nahání hrůzu i zavěšený, měl kolem 2 metrů a asi 300 kg. Náča

30.5. 19:00 hod. - Jsme v Beius u kamaráda Spica a Emila, grilujeme a popíjíme Čujku. Večer s nimi jdeme na lov medvěda, je to najaký nezvedený 5-letý výrostek, který schází nebezpečně dolů k civilizaci lovit ovce. Náča
30.5. 15:00 hod. - Počasí nám stále nepřeje, tak TC míří domů a my se přesunujeme do Beius na přípravu trasyna akci pro Mercedes-Benz ČR.
29.5. 9:00 hod. - Včera až do 23 hod. příjemný večer na zelených hřebínkách u táboráku, pak nás zahnal déšť, ale ráno bylo slunečno, jen krátké přeháňky. Teď míříme na hřebeny do 2000 m. Zdar Náča
28.5. 11:00 hod. - Včera jsme přejeli hřebeny, po sjezdu do Voianeasa jsme další vzdali a vydali se lesem směr Sibiu. Zatábořili jsme v údolí, kde bylo "příjemných" 5°C. Ráno konečně slunečno, které vydrželo až doteď. Právě se šplháme na Fagaraš, cesta je uzavřená, tak uvidíme, kam se dostaneme - vypadá dost zasněženě. Chtěli bysme tunelem do Poienari. Zdar Náča

Zastavila nás spadlá lavina, tak musíme zpět...
27.5. 13:30 hod. - Ráno jsme se vzbudili do azurového nebe, vyrazili jsme na hřebeny. Asi před půl hodinou se zatáhlo, jsme ve výšce 2062 m a regulérně sněží. Míříme na Vt. ursului 2164 m.n.v. Zdar Náča
26.5. 14:35 hod. - Dnešní odpoledne jsme strávili záchrannou akcí. Když jsme se vrátili na C67, že po ní přejedeme do "Špindlu" - místního vysokohorského centra, po cestě ze sedla v serpentýnách ve výšce 2178 m jsme za prudkého větru a padající omrzlice narazili na tři polské motorkáře, kteří díky vrstvě sněhu a ledovky nemohli pokračovat. Ptali jsme se, jestli nepotřebují pomoc a řekli, že ne. Když jsme ve vichru ujeli dalších 5 km, rozleželo se mi to v hlavě, že tam zmrznou. Sjeli jsme dolů na horskou službu SALVAMONT a řekli, že ti motorkáři potřebují pomoc. Oni, že jim pomohou, ale mají jen ATV. Tak jsme vyndali z aut věci a společně vyrazili. Nakonec vše dobře dopadlo, motorkáři už jsou dole v teple, my vysadili záchranáře a pokračujeme do kláštera Polovragy. Sjíždíme do údolí, už je podstatně lépe, jen mrholí a teplota stoupá. Náča
26.5. 10:50 hod. - Právě nás zastavilo pole starého sněhu, ležícího přes cestu v délce 80 m, tak dáváme zpátečku... Náča
26.5. 9:40 hod. - Jsme na hřebenu ve výšce 2115 m, je +1°C a padá omrzlice se sněhem, bude to akční víc než jsme čekali. Bohužel viditelnost tak 30 m... Zdar Náčelník
25.5. 19:00 hod. - Sedíme u táboráku v údolí na Lacul Vidra, ve výšce 1370 m. Je náderně, asi 11°C a sluníčko, ale ne úplně jasno, tak v noci nezmrznem ;-). Zítra razíme na hřebeny "nad Babou" vlevo, neboť C67 už je asfaltová. Náča
25.5. 12:00 hod. - Dnes ve 2 hod. ráno dorazila první posádky s Toauregem. Míříme směr Beius, ale i tam už od 5 hod. ranní prší, tak jsme koukli na předpověď, která nás nepotěšila - až do úterý déšť. Tak táhnem na jih, jak tažní ptáci... Už jsme v Hategu, po 4 dnech první slunce, z dálky je vidět na hřebenech Transylvánských Alp sníh - tak to bude akční. Zdar Náča

Zpět na archiv

TISK STRÁNKY
NAHORU

© 2016 Touareg Club. Všechna práva vyhrazena.   |   Ochrana osobních údajů  (pořádání akcí)
Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování, distribuce nebo tisk materiálů zveřejněných na tomto serveru.

Google Translate to EN Google Translate to DE Google Translate to FR Google Translate to IT Google Translate to ES

Off Road Guide Off Road EXPEDITIONS

Telefon
Dotaz
Prosím opiště kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.